pulka och kallt

sov hos lovisa igår till idag det var mysigt , vi titta på en skräckfilm väldiigt bra. sen har vi också flubbat , eller var det så ? ;) jag minns tyvärr inte vad filmen hade för namn , vi vakna runt halv elva och sen stog vi i pulkabacken i vilsta tolv , inte för jag åkte men , mina fötter var is och mina fingrar istappar. vi kom hem för en stund sen och ag har fortfaarnde inte tinat upp , nu kom lovisas hund och kryper under sängen, hur ska hon komma ut genom den lilla springan :S lovisa står i duchen den rackarns busunge. jag skoja bara hallå , jag känner att jag är lite tråkig nu , när lovisa kommer ut ur sin varma sköna härliga dush , (tycker synd om mej själv..) då ska vi designa min blogg :D:D:D kul va ? ^^ just nu tror jag att jag sätter in den gamla designen som jag hade på min förra blogg , men vi får se. ikväll ska de partajas hos julia ;) vi ska hyra film kolla på rum 1408 som inte känns så lockande faktiskt , skräckisar förstör mitt liv , jag kommer snart inte våga gå till skolan själv alltså, sen så ska jag inte nämna vad som händer mer , klockan tolv blir det till o skåla för det nya året. det nya året ska bli bra , 2010 har varit ett´bra år i början , sommaren blev inte lika kul med lite dramatik hit och dit men även det löste sig , men jag har allafall bestämmt att 2011 , oj det där känndes konstigt att skriva . men det ska bli ett bättre år :d


pussssss




Kommentarer
Postat av: L

JAG ÄLSKAR DEJ BABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY <3<3<3<3

2010-12-31 @ 16:00:20
URL: http://lovisaramquist.blogg.se/
Postat av: fanny ramquist

1408 är en skum film ;)

2010-12-31 @ 16:19:01

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback