smällaar

det bara smäller utanför fönstret , gästerna som egentligen har ett namn men på min blogg heter dom gästerna , gud vad jag är kul :D men herregud victoria sluta nu , ja det ska jag. gästerna kom 20 minuter försent , tur för dom. eller jag mena tur för mej (: vi ska äta klockan kvart i åtta och jag som ska till julia lixom kom igen nu vi äter nu istället, im a right im a right. jag är partytaggad nu, men inte rum 1408 taggad , jag kommer ju för i helvete kissa på mig. tur att jag har lovisa som jag kan hoppa upp i knät på :)))) ellerhur lovisa ? jag vill sända en liten extra tanke till min kusin alva som förra året låg och grät i soffan för hon är så rädd för raketer , du klarar det här gumman , säger psykologen lixom ;) skoja hallå , nu ska jag också ge er ett par nytagna fotoon ;)
ps: erkänn att jag upptaderar ju fan mer en kissie ?


gott nytt 2011







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback