snart smäller det , eller det smäller redan ute

skum rubrik ? , nu har jag just kommit ut ur en varm dush och ska börja göra ordning mej , för just nu sitter jag bara i moronrock och håret dropppar och våra gäster kommer om tjogo min, känns inte sådär jättebra faktiskt. efter vi har ätit ska jag träffa lovisa o julia , och sen går vi till julia. tack för kommentaren fanny nu känns det jättebra att kolla på den filmen , plus att vi är själva hemma -_-' juste måste säga att min data har gått sönder det är en grön rand mitt i datan och en lila plus en missbildad lilla färg som sitter på datan , jag tror jag lämnar in den för såhär kan jag inte ha de, det kommer kännas lite halft och gå till julia med en stor pommacflaska under armen , hmm. bilder kommer sedan :D^^ har ni sett designen eller de är samma som den gamla, jag fattar bokstavligen inte hur lovisa gör med alla kodmaller och skit. tack lovisa. men hallå jag måste byta om och torka håret nu för nu kommer dom om tio minuter , duktig tjej där (y)


tjaråå






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback