08.56

hejsan, befinner mig i soffan och kollar på tv, håller på att somnar..snaark.jag tänkte göra ett videoinlägg idag men tyvärr går det inte för sig,jag kan inte ens prata för jag har så ont i halsen..;s,skulle vara typiskt att bli sjuk till skolan. idag kanske jag ska åka till tuna-park med mina kusiner, sen på kvällen ska jag spendera med mina efterlängtade tjejor andrea och sara, undra hur lång det kommer ta innnan jag deckar, på lördag vid klockan fyra åker jag vidare mot kvickan till mina andra kusiner, ska vara barnvakt där under kvällen/natten,håller på att fixa några filmer dit nu. hoppas alla har det bra, sköt om er och bli inte sjuka..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback