dataaaaa

glad tjej här , ätligen fått tillbaka min data ! imorgon ska jag försöka fixa lite bilder o kankse en ny design:) kommer bobma inlägg imorgon om inget annat kommer ivägen ;) imorse åkte jag hem från emelie vid lunch.efter lunchen åkte jag mamma o emilia till tunapark(igen) fick med mig ett block till skolan, tubtop och en joggardress, nu blir de fart på mig.måste lixom få igång konditionen lite,hehe. när jag kom hem åt jag pannkakor sen körde jag och emilia en joggingtur, jogga aldrig efter maten. håll vaning......... nu sitter jag här vid min kära älskade underbara data, ska ladda ner en film som jag o syrran ska kolla på ikväll, ha de


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback