film

hejsan, ett sista inlägg slänger jag in här innan jag sätter på filmen, känner att den här hösten kommer bli en höst med mycket film&mys! hösten kan va ganska mysig endå tycker jag´, tänk typ att komma hem efter en dag i skolan, byta om till lovely mjukis o sätta på en film med en kopp te,choklad eller vad man nu gillar,myys.
ikväll har jag bara ängnat min tid åt min älski data. morgondagens planer är att städa&städa lite till, fixa naglarna,jogging med fanny. senare på kvällen ska mamma, jag och emilia köpa hämtmat o se på film eftersom pappa åker bort;)
ha en bra kväll/natt


kvällens

joggingdressen :)

Kommentarer
Postat av: fannyramquist

jättesnygg joggingdress!

2011-08-11 @ 14:17:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback