förlååt

hej mina alllra bästa läsare, ett stort föråt att jag inte bloggat på fem hela dagar känns,xom inte som de finns något intessant att skriva om mina dagar, men jag har iaf börjat i 8B. känns jättebra, bra schema, bra lärare och så men årets åttor är ju dom första som får det nya betygsystemet ABCDEF då f är ig och a mvg, känns lite sådär, svårt. började 8.40 med samling, vidare till svenskan,matte,idrottdär man fick välja mellan brännboll och jogging, valde jogging ofc eftersom jag suger på brännboll -_- slutade med engelska, hannade i den gruppen jag ville så det är jättebraaaa! efeter skolan var jag med sara,nu sitter jag och ska snart äta tacos! räkna med bloggning från min sida !


bild från barcelona i somras!

Kommentarer
Postat av: fannyramquist

snygging!

2011-08-26 @ 21:54:29

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback