lager 157

tjenixen, gud vad varmt det blev ute, skulle kännas bra och ligga och steka just nu men njaa, har inte så stor lust. hittade inte så jätte mycket på lager, bara en mjukiströja,mjukisbyxor, man kan säga en uppgradering i garderoben till i höst, juste ett par jeans också.nu har just mina kusiner gått hem, alva som sussa här o mina småkussar har vart här på fika. egentligen vill jag bara lägga mig och sova och vakna imorgon, är jädrans trött och har ont i huvudet men jaja.. det kan inte hjälpas nu ska jag nämligen ut och springa i skogen med underbara emelie,lägger upp bilder sen vad jag handlade:love:

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback