må-bra-tips

1.gör saker som du tycker är kul.
 -om du tycker det är kul att kolla på film,gör då det!

2.skratta mer
-visste du att de inte spelar någon roll om srattet är äkta eller fejkat?alla skratt,vare sig om det är på riktigt eller på låsas mår du prima!

3.tänk glada tankar.
-du mår bättre av att tänka posetiva tankar. om du orar dig för något för något som är jobbigt,försök då vända på de tråkiga tankarna och fundera istället i nya glada banor:
:jag ska klara av det, istället för:de klarar jag aldrig
:jag ska göra mitt bästa och det räcker för mig,istället för:jag ger upp efetersom det endå aldrig kommer funka!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback