SKOLSTART



okejokej, det känns bra men också inte, det känns som sommaren har gått jättefort och jag har inte alls  hunnit med det jag skulle göra, man tänker sommar, kopisar, bad, tälta, ja men ni vet allt dedär, det är  många kompisar jag inte hunnit vara med ens, och nu känns det lixom som när skolan börjar kommer jag heller inte hinna vara med kompisar jätteofta, jag börjar ju åttan nu, får betyg och allt,så det kommer nog bli mycket..
men en vecka kvar, känns inte ens som sommarlov längre, när jag var i sunbyholmshamnen idag, brukar det alltid springa runt små barn i bikini och fullt med folk som står i kö för glass, men idag var det typ inte en kotte där, men jag tror även skolstarten kommer sitta rätt fint, känns skönt att komma in i rutiner igen, uppskatta helgen och ja ni vet allt dedär.det är bara och bita ihop,börja om på en ny termin och köra. lycka till alla!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback