söndag

godmorgon! gick hem till julia igår, vi kolla på hard candy tänkte göra en filmrecension av den sen:) vi prata även lite och sen drog jag hem vid elva somna inte förens ett typ, vaknade inatt av att det såg ut som någon stog och tog kort i mitt rum , omg vad det blixtra var trejde sekund lyste rummet upp! la aldrig ut här vad ´jag köpte igår men det får komma idag istället! kanske ska ta´mig ut och springa med julia vid 1o, men får se hur det blir för vädret lockar inte precis .. plus att jag hostar skitmycket. men resten av dagen är planerad med lovisa:D föresten så förväntar jag mej massa kommentarer nu för jag måste få veta vad vill ni att jag ska blogga om, önskeinlägg? kom igen nu kommentera! :thumbup:



Kommentarer
Postat av: L

Jag älskar dig Victoria, otroligt mycket! <3

2011-08-28 @ 19:54:17
URL: http://lovisaramquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback