freedag kära fredaag

tack gud för fredag , det känns som veckan gått segt fast jag varit sjuk ? jag kan säga att det inte var lätt att komma upp ur sängen när klockan ringde. skolan började med samling klockan 8 i klassrummet rullade på med tråkiga ämnen hela dagen lång ... nu sitter jag vid datorn och har allmänt tråkigt ;( ikväll blir det tahi mat med familjen oc några kompisar. det ser man fram emot så jag sitter här och nästan ruttnar bort. så är mitt liv just nu och för det andra är jag hungrig men jag vet inte på vad och för det tredje hatar jag skolan och för  det fjärde har jag ont i huvudet och för det femte , haha skoja men åh jag har många problems nu .. aja puss på er mina läsare hoppas ni inte blev deprimerade av att läsa om min dag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback