Lördag 10.23

har precis vaknat och nu kollar jag på tv, idag ska jag somsagt till stan oc handla lite saker som behövs. lägger in på bloggen sen vad jag har köpt. ibland har jag sånna stunder som jag inte vill blogga som ni säkert vet men så har jag sånna stunder som jag vill blogga hela tiden och bara bomba inlägg. eftersom det är lördag idag så får man äta godis;) jag har lixom brutit mitt godisförbud det varade i en månad bara , hm. vet ni jag såg ett program igår om en gubbe som hade dykning som yrke och han dök ner såhära överallt och utforska i havet och han vara vän med jättefarliga djur och klappa vithajar och allt , haha om det var någon som var intresserad ;)




puss v




igga mig , loveu


Kommentarer
Postat av: Emilai

långe erik hehe men ful bild på mig

2011-02-05 @ 11:03:05
URL: http://baraemiiilia.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback