söndag

i vanliga fall hatar jag söndagar men inte idag för nu är det lov och det är så himla skönt ska jag säga ! ♥
jag vaknade åtta hemma hos julia och väckte henne nog kanske . men inte med flit dårå.. iallafall så tog det lite tid innan vi gick upp , vid tio åt vi frukost och kolla tv en liten stund , då ringde jag ner till bowlingen och boka bana till tvåå , vill bara säga att jag tycker julias kanin är läskig, antecknar ni eller ? ;)

sen stack jag hem och åt och mina kusiner var på besök här , vid tjugo i två åkte jag julia oo emelie ner till bowlingen där jag sluta sist vilket som inte förvånar mig eftersom en 4-åring också har vunnit över mig så att ja dom som vill möta mig i bowling behöver inte ett lycka till.. det känndes extra bra eftersom vi bowla breve en som det stog svensk mästare i bowling på hans tröja , man ba hej jag äger jag vet hejdå.

kom hem ungefär vid halv fyra och jag hade tänkt städa men det blev inte riktigt så.. tittar på hotell till barcelona men antigen är det för dyrt eller så ligger det för långt bort från centrum eller blabla manba mamma bara välj något jävla hotell det finns ju över tusen , nu ska jag snart titta på solsidan , jävligt roligt program alltså .


/ v







(y)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback