.

Hej, just nu mobilbloggar jag , har inte gått upp ur min sköna säng än, men det verkar som alla i huset sover men jag kom på att pappa jobbar och mamma är förmodligen ute med våran snälla vovve, Jaha nu är det inte långt kvar till skolan börjar hiss eller diss för min dej är det diss för skolan men hiss för att träffa kompisarna ! Idag ska jag nog vara med sara tror jag om hon inte skulle vara med emelie men ja, jag tror jag ska på bio den 5 med julia så om Det är någon som vill hänga med kan ni ju säga till , filmen heter the tourist. Nu ska jag nog gå upp och äta lite och spela mariokart med emilia och sophie Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback