klockan är sju minuter över fyra

hej , nyår igår blev super börja med filmen 1408 , jag såg inte mycket av filmen eftersom jag satt bakom kudden hela filmen , hehe. klockan tolv hördes kyrkklockorna plinga och raketer smällde och vi stog med champangeglas över bar himmel och skåla för det nya året , a kan ni tänka er nu börjar 2011 lida mot sitt slut , skoja men alltså nu är det nytt år med  nya minnen nya besvikelser nya upplevelser och godisförbud ,, men såklart inte hela året utan bara till påskägget ^^ vi gick hem från julia runt 2.00 och vi slagga hos mig. somna runt fyra och vaknade ´vid ett gör telefonen ringde. vi har inte gjort sp mycket idag. vetni jag glömmde min kamera hemma igår så jag får sno bilder av lovisa sen ;) har inga mer planer för kvällen utan bara att vi ska beställa mat ") mina föreldrar är så bra , dom är för slöa för att laga mat , puss till er ♥


tjarå





stopp


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback