.

hej, det var ganska länge sedan jag skrev här, men jag  har inte hunnit efetersom jag har haft fullt upp!
i lördags var jag med sara vid 12, då åkte vi ner till stan köpte en bikiniöverdel till cypern,lägger ut den på bloggen sen;)sen åt vi en brunch på donken. klockan 3 åkte vi till sundbyholm och bada vid lilla bryggan, älskaa och bada ! vattnet var jätteskönt. sen gick vi till hamnen och köpte glass och satt där i solen ett tag, vi kom hem vid typ åtta då åt jag sen gick jag till sara vi planera lite grejer till våran sommarfest som vi ska ha på lördaag med några kompisar:) sen satte vi upp tältet,somna typ vid halv 2, igår vakna vi klockan nio i tältet för de var skiit varmt där inne, på söndagen titta vi på film och sånt sen skulle sara bort, då har jag haft filmmaraton med emilia. vid kvällen var jag hos lovisa sen gick vi till hemköp och handla chirre&dirre o kakoor !<3
titta på en skitdålig film, vi har laddat ner jättemånga bra appar till våra mobiler så nu älskar jag verkligen  min iphone ♥ idag har vi sega oss igenom den har dagen! lägger in ett sommartips här sen.

puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback