söndag

hallå bloggen, blev ingen upptadering igår för jag kom hem vid elva på kvällen, min och saras fest vart lyckad, vi gjorde en musikvideo som ni kan se på lovisaramquist.blogg.se. igår ställde jag klockan på 9 cyklade hem och gjorde ordning mig. vid tolv åkte vi iväg på andra festen,kul var de iaf. vaknade vid 11 idag har inte gjort sp mycket, klockan ett ska jag och julia åka ner till stan och köpa present till emelie som fyllde igår, grattis på dig gumman! för imorgon är det nästa fest i ängsholmen, kommer bli riktigt trevligt med er, vi har en tradition på emelies fester, det är att vi är vakna hela natten för vi ska sova kvar där i en bod eller vad det heter, det är en sjötomt så det blir mycket bad , och natt/morgon bad. det kommer bli skiiitroligt iaf!

puss på er mina läsare



<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback