de var ju ganska längesen..

hej , imsorry. de var inte precis igår jag vet det , men min data är på lagning så just nu skriver jag på pappas data o jag har inga bilder ingenting på den här datan så när jag väl får tillbaka min data ska jag lägga in bilder.
idag vaknade jag vid 8 och då vart de lite bråttom menmen jag cyklade iallafall iväg till julia sen cyklade vi iväg till ica där vi spenderar våra 2 praoadagar som är avklarade nu och jag bokstavligen älskar de eftersom varje minut spelades jävla ica reklamlåten o då menar jag verkligen överallt på radion och på alla tv appareter som finns på ica, ont i fötterna har jag också efter gårdagens och dagens jobb. imorgon ska vi iallafall praoa på sundbyholm slott o de har vi längtat till eftersom de är ju värsta lyx där ;o jag ska städa mitt stökiga rum nu så hörs vi senare ;)

kram




give me summer


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback