RUBRIK HITTAS EJ

hejsan mina kära läsare som nu kanske inte finns kvar .. men nivet när jag skrev skriver mer ikväll då skrev jag ett skit långt inlägg som försvann för att jag glömde publicera det ") och då vart jag mer än arg på den här blogggen så den lät jag bli ett tag men nu fick jag lusten och insperationen till att skriva och jag lovar att hålla dig upptaderad , btw så är min data lite trasig för tillfälet och ska lämnas in på lagning så än så länge sitter jag vid pappas dator där finns det inga bilder och inget skoj så jag kan lova när min data kommer tillbaka om den nu fungerar så ska jag fixa massa nya saker här på min blogg! min tisdag var inte så rolig måste jag säga börja åtta sen hade vi lite tråkiga lektioner , eller föresten den enda riktiga lektionen idag har varit matte. efter lunch iaf tog jag och julia bússen till parkenbadet´där alla sjuor skulle samlas för att göra ett simkuninghetstest(stavning?) man skulle simma 200 m. jag klara det iallafall men kallt var det eller ja inte efter ett tag men :) när jag kom hem från parkenbadet var jag genomfrusen eftersom de hade spöregnat med stort s , då satte jag på en film och har bara chillat här hemma idag. imorgon ska jag klippa mig vet inte alls hur jag ska göra , om de bara blir topparna eller inte?... kram så länge, nu ska jag komma ihåg publicera knappen;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback