sunbyholm slott

tjenare på er , sitter och tittar på tv och har allmänt boring. idag vid halv åtta typ cyklade jag o julia ner till ica maxi där blev vi hämtade av annica o vi åkte vidare till sundbyholm. de var riktigt kul och jag är glad att de vara bara har gått en dag där , en dag bland spökerna avklarad , de (sägs) ju att de spökar i slottet och i herrgården och jag har aldrig varit så rädd som jag var inne i herrgården, heh. jag o julia var själva där inne o vi hörde ljud o sånt , skojar inte.. sen har vi varit inne i cafeterian och fixat ja lite allt möjligt. imorgon ska vi äta frukost där på hotellet också , hotellfrukost tackar man inte nej till ;)! och på etermiddagen ska vi bada i spatunnaorna. när vi slutade åkte vi hem till julia o titta på de proposial (stavning ) och någon annan film med dricka o chips :) riktiga livjnjutare alltså. men nu ska jag dusha

see u


här kommer lite bilder från sundbyholm


































mer bilder imorgon !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback