saturday morning

hej, har bestämmt mig för att fortsätta blogga:) så jag försöker skriva så mycket jag kan, igår när jag kom hem efter skolan så åkte jag mamma, emilia och alva ner till tuna-park skulle egentligen leta efter skor men hitta inga så det slutade så att vi satt på ett fik, alltid trevligt! när jag kom hem gick jag ut och gick med lovisa och ebru, vi gick 4,3 :bigeyes: snacka om att jag har ont i mina fötter.. när vi var klara gick jag hem och dusha sen kom lovisa, vi åt mat, sen gick vi upp till rummet och titta på andra avenyn. idag måste allafall mitt rum städas! jag skriver ganska ofta här att mitt rum behöver städas ......... klockan tre ska vi åka till våran kusin erik som har fyllt!grattis sötnos! hörs senare, puss


gammalgammal bild!
lovisa,jag

Kommentarer
Postat av: L

Love ya <3

2011-09-10 @ 10:14:58
URL: http://lovisaramquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback